Oro Toro by OSHO – un nou capitol de excelenta culinara

Incepand cu luna noiembrie echipa OSHO pune bazele unui nou capitol al excelentei culinare cu care si-a obisnuit clientii, prin noul restaurant deschis in Centrul Vechi, Oro Toro by OSHO, care pastreaza gustul autentic al carnii de vita maturata „in house”, dar sub forma unui alt concept – de pub cu preturi integrate la nivelul zonei. Investitia in noul restaurant a fost de 300.000 euro, iar managementul estimeaza o cifra de afaceri pentru 2015 de 1 milion de euro.

„Ne-am dorit sa aducem experienta OSHO mai aproape de romani, in inima orasului si sa le oferim aceeasi experienta premium cu care i-am obisnuit, dar acum sub un concept de pub Oro Toro by OSHO. Meniul este unul divers de la salate, burgeri, celebrele fripturi din carne de vita maturata sau proaspata, garnituri si deserturi. Pastram traditia si calitatea prin cele mai bune preparate din vita precum Angus beef maturata, dar si cutt-uri locale, totul aliniat la nivelul de pret al zonei. Daca in restaurantul OSHO valoarea medie a bonului este de aproximativ 150 lei, la Oro Toro estimam ca aceasta sa ajunga la 60 lei”, explica Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.

Odata cu deschiderea Oro Toro by OSHO, managementul isi propune sa atraga o noua categorie de clienti care nu au experimentat pana acum gustul autentic OSHO, in special tineri care vor sa ia masa in atmosfera specifica unui pub si de asemenea turistii care aprecieaza cutt-urile suculente.

Cu o capacitate de 120 de locuri, Oro Toro by OSHO isi intampina clientii cu evenimente tematice de miercuri pana sambata, fie ca vorbim de muzica live sau stand up comedy.

Fripturile, preparatul asociat cel mai des cu experienta OSHO isi patreaza aceeasi metoda de preparare si in noul restaurant, acestea avand gramaje intre 300-600 g si venind insotite de salata casei si varianta sanatoasa a cartofilor marca OSHO (mai intai fierti, apoi prajiti la foc mic in putin ulei de masline). Desigur gradul de patrundere a carnii poate fi ales incepand cu nivelul Blue (putin atinsa de gratar), Medium Rare, Medium Well si pana la Well Done.

Primul capitol de excelenta culinara si-a inceput paginile saptamana trecuta prin evenimentul de lansare la care au participat vedete, presa si clientii fideli ai restaurantului OSHO.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s