De 4 ani cea mai buna friptura din Bucuresti se mananca la OSHO

OshoRestaurantul OSHO implineste 4 ani de zile de cand a ridicat la un alt nivel conceptul de steakhouse macelarie, prin imbinarea gustului autentic al carnii de vita, careia i se adauga procesul de maturare „in houseˮ ce nu poate fi gasita decat aici. Cu o cifra de afaceri de 2 milioane de euro estimata in 2014, in crestere fata de anul trecut dupa inchiderea OSHO Fish, brandul vizeaza extinderi pentru perioada urmatoare.

„OSHO este in momentul de fata cel mai calitativ restaurant-macelerie din Romania, in fapt initiatorul acestui concept. OSHO a fost primul restaurant cu aged beef si fripturi aduse din America, Noua Zeelanda, Franta, Irlanda, iar acum ne dorim sa ramanem inovatori, prin noile cutt-uri din America si Noua Zeelanda. Avem de asemenea si o selectie de seafood si peste aduse proaspete de 3 ori pe saptamana din Grecia. In plus in luna ce urmeaza vom deschide un nou restaurant Oro Toro by Osho in Centrul Vechi, pe strada Franceza, unde se vor putea gasi cele mai bune preparate din vita precum Angus beef maturata, dar si peste si fructe de mare proaspat aduse din Spaniaˮ, explica Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.

Conceptul restaurantului este unul dublu: atat restaurant, cat si macelarie. In acest sens cei ce nu doresc sa ia masa in cadrul restaurantului isi pot alege unul sau mai multe din cutt-urile suculente de vita care se pot gati acasa.

Chiar daca este unul dintre cele mai scumpe restaurante din tara, OSHO are de la an la an mai multi clienti. Peste 80% dintre clienti au peste 35 de ani, sunt corporatisti, politicieni sau oameni de afaceri. Dintre acestia 65% sunt clienti fideli, restaurantul avand un grad de ocupare de 85% in prima parte a anului.

Traditie si inovatie – o imbinare savuroasa

Produsele preparate la Osho sunt alese cu grija de specialisti pentru a oferi cel mai bun gust clientilor sai. Prepararea carnii de vita se face cu ajutorul unui utilaj special numit cuptorul Josper ce uneste gustul gratarului si suculenta carnii facute la cuptor.

Restaurantul ofera de asemenea conceptul „special cut of the week” unde bucatarul ofera in fiecare saptamana un nou tip de carne de vita precum Wagyu sau Black Angus Ribeye pentru clientii cu o adevarata dragoste pentru carne. Cut of the week poate fi vizionat in fiecare saptamana pe site-ul oficial al restaurantului.

Osho este primul steakhouse din Romania unde se gaseste carner de vita maturata adusa din America, Noua Zeelanda, Franta, Irlanda.

Tot aici vom gasi burgeri al caror gust unic nu il mai gasim decat in Statele Unite.

4 ani de calitate in Bucuresti

Cei 4 ani in care gustul unic al special cutt-urilor de vita s-a regasit numai la OSHO au fost sarbatoriti in cadrul unei gale unde au fost prezenti peste 200 de invitati – vedete, oameni politici, reprezentanti ai ambasadelor la Bucuresti, bloggeri si clienti fideli.

Printre vedetele prezente la gala s-au numarat: Galyna Pinzari, Anca Serea, Adrian Sina, Carmen Negoita, Rita Mureseanu, Vladimir Draghia, Gabriela Simion, Marius Copil, Alina Crisan, Clara Rotescu.

Partenerii ce au participat la organizarea galei au fost Veuve Cliquot, Perrier, Vittel si muzica asigurata de Valentine DJ si Sergiu Sax.

One thought on “De 4 ani cea mai buna friptura din Bucuresti se mananca la OSHO

  1. Pingback: Oro Toro by OSHO – un nou capitol de excelenta culinara | Sharfey

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s