O. Viata Mea 👕 noua colectie capsula de tricouri din seria The Stories of O.

” The Stories of O. are placerea sa va anunte lansarea unei noi editii limitate de tricouri cu O. Dupa succesul lui O. Brad Frumos, O. My Love si O. My God!, dar si a versiunilor lor pentru copii, The Stories of O. vine astazi cu un nou tricou, O. Viata Mea, care le este dedicat tuturor prietenilor de oriunde, care au trecut peste atat de multe impreuna incat nici macar nu mai au nevoie de cuvinte ca sa se inteleaga. Pentru ca in prietenia asta este atat de multa dragoste, incat nici nu mai trebuie declarata. Ea este.

O. Viata Mea » noua colectie capsula de tricouri din seria The Stories of O.

Asa cum v-am obisnut, si aceasta colectie a fost realizata alaturi de buna mea prietena, Marina Moldovan, de la Skin Deep. Pentru ca sunt indragostit de povesti, m-am gandit sa continui jocurile de cuvinte ce se invart in jurul literei O. Impreuna cu Marina am pus pe hartie fel de fel de variante si asa a luat nastere si noua colectie: “O. Viata Mea!”- un elogiu adus prietenilor. Pentru ca O. ii considera mai mult decat prieteni, ii vede ca pe o mare familie, ce a crescut continuu in cei peste zece ani de cand s-a mutat in Bucuresti dintr-un orasel mic si linistit din Ardeal. Dar Ovidiu nu ar fi fost ce este acum fara ei, asa ca noua editie de tricouri, cu mesajul: O. viata mea, le este dedicata lor si tuturor prietenilor care au trecut prin multe impreuna, au creat amintiri ce le vor pastra mereu in suflet si care stiu ca BFF (Best Friends Forever) nu este doar un acronim, ci e real, face parte din viata lor.

La fel ca si O. Brad Frumos, O. My Love si O. My God!, noua colectie capsula de tricouri din seria The Stories of O. & Skin Deep are caligrafia Marinei Moldovan, care a realizat si tiparul original al acesteia.

Vreau sa le multumesc tuturor prietenilor care mi-au fost alaturi in acest proiect: Ana, Cristina, Noemi, Cerina, Anca, Mika, Tiberiu, George, Dorin si desigur, Marinei, dar si lui Serban Gheorghiu, care a facut minunatele fotografii cu noi, dar si cu Leon (golden retrieverul Ancai, si Honey O., motanul meu semi-siamez)

La fel ca si O. Brad Frumos, O. My Love si O. My God!, noua colectie capsula de tricouri din seria The Stories of O. & Skin Deep are caligrafia Marinei Moldovan, care a realizat si tiparul original al acesteia.

Tricoul O. Viata Mea va fi lansat maine, pe 15 septembrie, in gradina Molecule F, intr-un eveniment unde Ovidiu si-a invitat toti prietenii la petrecerea O. Viata Mea – Best Friends Forever Party.

"O. viata mea" este cea mai recenta colectie capsula de tricouri realizata in colaborare de The Stories of O. X Skin Deep. Beneficiaza de caligrafia Marinei Moldovan, la fel ca si la "O. Brad Frumos", "O. My Love" si "O. My God!", pe acelasi tipar original. 🌟 by Ovidiu Muresanu

Colectia, in editie limitata, va fi disponibila in exclusivitate in Molecule F Concept Store, Etajul I, Promenada Mall, iar online, in sectiunea The Stories of O. X Skin Deep de pe Molecule-f si pe site-ul Skin Deep la pretul de 250 de lei. Poate fi cadoul cool si original pentru prietena/prietenul tau cel mai bun.

Tricourile, albe, sunt manufacturate din bumbac si sunt unisex, fiind disponibile in masurile S, M si L.

Va multumesc si, pentru orice intrebare legata de O. Viata Mea, sunt aici.

Cu prietenie,
LOve,
O.

Leave a comment