La ocazii speciale se cere o ciocolata fina, un coniac bun si o companie placuta …

10744796_10202916054683210_731748952_nCiocolată deci. Vineri seara am fost invitata de catre Legal Magazin la Gala Lady Lawyer, la Howard Johnson Grand Plaza Hotel.

M-am simţit excelent alaturi de doamnele avocat care au reuşit să se impună de-a lungul timpului în această profesie, să evidenţieze cariere de succes, dar şi să reliefeze faptul că, în România, femeile sunt o adevarată forţă în avocatură. Am ascultat muzică, am râs şi am împărţit masa cu oameni de calitate.

10749407_10202916055123221_1403893364_nEvenimentul sustinut de Baroul Bucuresti a avut şi o misiune socială, 10% din încasări fiind donate pentru sprijinirea Asociaţiei Stop Autismului.

La final am primit o pungă-cadou cu bomboane Leonidas, bomboane care arata ca o opera de arta. Gustul lor este memorabil, fara exagerare! 

Claude Sénèque, chocolatier şef la Leonidas, spunea ca:  “Pe vremuri era greu de imaginat să serveşti praline oricând. De regulă numai după o masă îmbelşugată, asortată cu băuturi alcoolice şi o cafea tare”. Este firesc nu numai să asortezi cafeaua cu pralinele preferate, dar chiar şi sortimentul de vin.

Recomand cu caldura: www.ciocolatabelgiana.ro

Leave a Reply

