Poseta “Capucines” a brandului Louis Vuitton; Secretul care face diferenta intre o geanta oarecare si un clasic atemporal.

Se spune că până și cea mai frumoasă femeie din lume trebuie să păstreze o notă de mister pentru a fi atractivă și că simplitatea exercită un magnetism chiar mai irezistibil decât ostentația. Dacă modelul Capucines, noua creație a casei Louis Vuitton, s-ar întrupa într-o femeie, cele două principii de mai sus ar fi bifate din start. Într-un timp foarte scurt, discreția elegantă a modelului a făcut furori atât în lumea vedetelor cât și pe blogurile de modă, dovedind că și după 160 de ani de istorie scrisă cu litere de-o șchioapă în lumea luxului, încă mai sunt posibile revoluții și premiere.

untitledBotezată „Capucines“ după strada pariziană Neuve-des-Capucines, unde tânărul Louis Vuitton a pus bazele brandului care îi poartă numele în 1854, geanta este realizată în piele fină Taurillon Caviar, al cărei proces de tăbăcire și preparare implică peste 100 de operațiuni diferite, totul pentru ca suprafața să fie lucioasă și moale în același timp.

În plus, dacă partea superioară, de formă rotunjită, este făcută din piele de taur, corpul poșetei este realizat din piele moale și mătăsoasă de vițel, contrastul dintre două tipuri diferite de piele în aceeași piesă fiind o „joacă“ artistică extrem de iubită de către marile case care realizează produse de marochinărie.

Cuvântul care caracterizează cel mai bine modelul Capucines este minimalismul, pentru că totul, de la modalitatea de purtare până la logo-urile casei Vuitton, inspiră simplitate și lipsa oricărei ostentații: geanta are o singură baretă, putând fi purtată pe umăr sau pe braț, iar inelele de susținere se inspiră din geometria tipică bijuteriilor din colecțiile de haute-joaillerie ale casei.

Și, dacă până acum monograma se afla mereu în centrul atenției, captând instantaneu privirile, pentru prima dată în istorie inițialele LV sunt învelite discret și elegant în piele de taur, poșeta având două modalități de închidere: una care dezvăluie inițialele mărcii și o alta care lasă să se vadă clasica „floare“ LV (inspirată, după cum cunoscătorii știu, de vitraliile capelei din curtea familiei Louis Vuitton, în Asnières-sur-Seine).

Chiar dacă liniile noii „Capucines“ sunt extrem de simple și discrete, modelul este disponibil în zece culori diferite – de la culoarea lavandei din Provence și rozul magnoliilor de pe străzile pariziene până la roșul profund al teracotei, astfel încât fiecare variantă să imprime o personalitate cu totul aparte poșetei. Și, continuând comparația făcută la începutul acestui articol, între o femeie frumoasă și discreția unui obiect de modă clasic, deloc întâmplător vedeta aleasă ca imagine a noii colecții Capucines este Michelle Williams, recunoscută deopotrivă ca „fata cuminte“ a Hollywood-ului, dar și ca frumusețea senzuală care a întrupat-o pe Marilyn Monroe în filmul din 2011, „My Week with Marilyn“. Simplitatea se dovedește a fi mereu irezistibilă.

Sursa: forbes.ro
Foto copyright: us.louisvuitton.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s